HTML

Plakát Peti

Képzőművészettel, színjátszással és egyedi cuccok tervezésével foglalkozom.

Honlapom:
www.szabolenczpeter.hu

Munkáim

Kommentek

  • Avantgarde Petyka: @szórólap_készítő: Hát köszönöm szépen! :) Amúgy nagyon rég jártam ezen a blogomon, szinte meg is ... (2012.02.25. 14:54) Brighton. Első rész.
  • euro_állás: Teljesen rákattantam a Brightonos blogodra :D (2012.02.25. 14:28) Brighton. Első rész.
  • euro_állás: Bejön ez a stílus, imádom ezeket a színeket, igízán tetszik a kép is! (2012.02.05. 22:17) Fotó a készülő festményemről
  • Habouji: @Plakát Peti: Na ezt már látatlanban is aláírom! :) (2010.02.15. 08:30) Brighton. Első rész.
  • Plakát Peti: Köszi a kommentet! Még gyakorlom a blog írást, de egyre jobban tetszik. :) Amúgy igazad van, félre... (2010.02.12. 12:37) Brighton. Első rész.
  • Utolsó 20

Címkék

álmos (1) anglia (6) atv (1) banksy (1) brighton (6) budapest (1) club (1) csúcsminőség (1) disco (1) divat (1) hangfoglalás (1) interjú (1) kaszinó (1) készülő (1) kőbánya (1) köszi (1) kurzweil (1) lane (1) lazúr (1) martin (1) medve (1) north (1) oceana (1) olajfesték (1) pier (1) pub (2) repülőgép (1) riggs (1) séta (2) south (1) starbucks (1) steak (1) születésnap (1) tengerpart (2) tollaslabda (1) türkiz (1) utazás (6) vidámpark (1) yamaha (1) zongora (1) Címkefelhő

Facebook

Az első internetes naplóm

2009.09.13. 16:39 Plakát Peti

Ezennel útjára indítom első blogomat. - tapsvihar és konfettizápor -
Kérlek, engedd meg, hogy bemutatkozzam. Szabó-Lencz Péter vagyok, képzőművész. Blogomat elsősorban azzal a céllal hoztam létre, hogy munkáimat bemutassam és népszerűsítsem. Létezik egy weboldalam is a www.szabolenczpeter.com webcímen, de egy internetes napló vezetése az más... előre félek a hozzászólásoktól, biztos kapok hideget és meleget egyaránt. :) Szóval izgalommal tekintek a dolog elé, igyekezni fogok, hogy jól vezessem a naplómat, mert soha ezelőtt nem tettem hasonlót. Igazából írni sem tudok. Egyszer megpróbáltam, úgy 14 éves lehettem, de addig törtem a fejem, hogy mit írjak, míg bele nem aludtam az erőlködésbe. Visszatérve. Úgy gondoltam, hogy szívesen írnék olyan eseményekről és dolgokról, mint például egy-egy jól sikerült kiállításmegnyitóról, alkotói folyamatok betekintéséről, a munkáimról, a művészeti anyagokról szerzett tapasztalatimról, kreatív - legalább is hasznos - ötletekről, projektekről. Megosztanék fotót fotó hátán és élménybeszámolnék. Valamint szívesen írnék múltról, jelenről, jövőről, a barátaimmal eltöltött időről, feltéve ha tényleg érdemes írni róla. Azt hiszem, egyelőre ennyi. Kellemes vasárnap délutánt!

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://plakatpeti.blog.hu/api/trackback/id/tr871379225

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Grat! végre végre! Kérünk újabb postot!
Aztán okosan, szépen
Ahogy a csillag megy
A zégen
:)
süti beállítások módosítása